Pytonormar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 86

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Morelia spilota harrisoni - Irian jaya rutpyton. En av graniterna här hemma, 0.1.

En händelse som utspelar sig bara någon enstaka gång per år.. Stora 0.1 Blodpyton  tömmer tarmen. Rejält :) 

86
240
Waingro82:
Stilig herre =)

741
681
Binks:
Jonas_ skrev:
Morelia spilota harrisoni - Irian jaya rutpyton. En av graniterna här hemma, 0.1.

En händelse som utspelar sig bara någon enstaka gång per år.. Stora 0.1 Blodpyton  tömmer tarmen. Rejält :) 

Ser ut som storlek av en underarm?

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Binks skrev:

Ser ut som storlek av en underarm?

Hur roligt det än låter så har du helt rätt Binks! :D 

En skitbild på senaste matningen (Filmklipp kommer längre fram) 0.1 Python brongersmai VS kanin. 

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:
1.1 Morelia spilota cheynei - Djungelrutpyton

97
177
sammemoya:

Python curtus 0.1  , Kortsvansad borneo pyton, inte helt 100 på just det namnet då jag tror breitensteini går under liknande namn.

Nya honan iaf! Både hon och hanen har en bit att växa på sig, men hoppas på fina Curtus ungar i framtiden! 

733
297
markusbabs:
sammemoya skrev:

Python curtus 0.1  , Kortsvansad borneo pyton, inte helt 100 på just det namnet då jag tror breitensteini går under liknande namn.

Nya honan iaf! Både hon och hanen har en bit att växa på sig, men hoppas på fina Curtus ungar i framtiden! 

Äntligen, jag som vill ha några isf :) 

24
12
Gudisen:
 Min lilla hona som älskar att klättra :-P

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
Gudisen skrev:
 Min lilla hona som älskar att klättra :-P

Ser lite tom yta där, bara in med massa grenar! :)

24
12
Gudisen:
HappyLucky skrev:

Ser lite tom yta där, bara in med massa grenar! :)

Har stoppat in en rundstav och ett "badkar" bilden var från fösta natten i det nya terrarirt. Honan klättrar jämt men hanen badar eller bara hänger i en grenen :-P
Logga in för att posta i forumet
Sida av 86
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild