Pytonormar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 86

444
153
jpson67:

Säga vad man vill men blodpyton är en favvo

62
39
MagnusC:

Härliga djur och fina aluminiumplåtterrarier (Misstänker att jag vet vem som byggt dem om de inte är hemmabyggen!?). Proffsiga vilket som. :)

//Magnus

157
376
curtus:

Kan tillägga att jag tyvärr inte har några av djuren på bilderna kvar längre =( 

Hade en ganska skaplig samling med 40-50 djur varav mestadelen var just short-tails.

Den svarta gruppen var riktiga kanondjur och den stora kolsvarta i mitten var en riktig best till hanne på 160cm (stort för att vara curtus). Svartare än så går dom inte att få=)

Ang alu burkarna så kan det nog säkert vara den byggare du tänker på Magnus, det är inte jag som gjort dem iaf=)

Mvh Patric

194
16
hambergaren:

Min nya stolthet!!
Morelia Spilota Sib :D

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Härligt med alla bilder på pytonormar, kul att se att tråden fortfarande växer..

markusbabs : vad är det för rutpyton på din bild du la upp 2013-11-05 18:49 ? :)

curtus : Av nyfikenhet, vart tog alla dina brongersmai vägen? Till någon i Sverige? 

48
42
Nick:

733
297
markusbabs:

Jonas; Det är en polares Rutpyton som jag fotade här om dagen, Tror det är en Jaguar sibling.

218
47
asus:

hittade ingen bättre haha..

733
297
markusbabs:

17
20
Molurus:

Logga in för att posta i forumet
Sida av 86
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild