Svart märke på majsorm

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

9
1
SmileySnakes:
Kan någon se vad detta svarta märke är för nått på min majsorm? 

11
1
Laluna:
Är det nytt eller har den haft det hela tiden?

9
1
SmileySnakes:
Laluna skrev:
Är det nytt eller har den haft det hela tiden?

Fick hem ormen i mellandagarna. Så den kom till mig så. Vet inte om det varit sen den var kläckt tyvärr. 

11
1
Laluna:
Tänkte om det var någon typ av paradox? Finns det fler svarta märken? Brännskada? 

9
1
SmileySnakes:
Laluna skrev:
Tänkte om det var någon typ av paradox? Finns det fler svarta märken? Brännskada? 

Paradox? Nej det är bara på just det stället. Har ingen aning tyvärr, ingen annan jag rådfrågat heller kan svara på det tyvärr. Men ormen reagerar inte vid beröring just där så verkar inte ha ont iallafall. 

11
1
Laluna:

EmmaJohansson skrev:

Paradox? Nej det är bara på just det stället. Har ingen aning tyvärr, ingen annan jag rådfrågat heller kan svara på det tyvärr. Men ormen reagerar inte vid beröring just där så verkar inte ha ont iallafall. 

Knepigt. Håll koll när den ömsar. Jag har tyvärr inga svar.

9
1
SmileySnakes:
Är nog bara att avvakta och se då ingen verkar veta men den verkar inte lida av det, vad jag kan se. Yes jag ska hålla koll! :) 

75
58
Mellowman:
Vart på ormen är det svarta märket placerat?.

9
1
SmileySnakes:
Mellowman skrev:
Vart på ormen är det svarta märket placerat?.

På sidan av magen. 

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:
Bara uppfödaren som kan svara på om ormen är kläckt med märket :-) allt annat blir gissningar. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild