Jewelspray eller liknande

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i SkHF
403
292
ZDC:

Hur många nozzlar kan man koppla till ett system? 

Min Monsoon RS400 klarar 6 nozzlar men trycket hade nog inte varit det bästa då, men om man köper ett "riktigt" regnsystem med diafragmapump, hur många terrarier kan jag koppla till ett sådan system? 

De flesta terrarierna behöver bara en nozzle, jag har ett par terrarier som behöver 2 nozzlar.

Jag har insett att jag måste ha en riktig lösning för det är inte optimalt att duscha med handpumpen varje dag och RS 400 packade nog ihop häromdagen, stängde av den för att undersöka senare. 

Vad finns det för bra system förutom JewelSpray? 

206
224
Danne72:
www.dusk.se/Befuktning.htm
Jag har 3 såna regnsystem och dom funkar utmärkt :) nästan ljudlösa pumpar, och jag kör med osmosvatten till det.

5473
4192
Tropfrog:
Hur många dysor? Det är lite som att fråga hur långt ett rep är. Det beror på både vilken pump och vilka dysor. Kontakta en seriös försäljare och diskutera dina behov så kan de säkert komma med bra rekommendationer. Dusks grejor är bra, men de är jäkligt långsamma med att svara på frågor. LoE är återförsäljare åt dusk, de svarar snabbare. Dendroshop är också bra.

Mvh
Magnus 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild