När man reser bort?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

1
1
Samsam:
Har velat ha en ögonfransgecko ett tag nu. Har inte haft en reptil förut men har läst på och kollat massa videos om hur man tar hand om en ögonfransgecko. Det enda som håller mig tillbaka är att jag inte vet vad jag ska göra när jag reser utomlands. Brukar resa under sommarlovet men jag har inte någon kontakt som kan spraya terrariet eller ge föda under tiden jag är borta. Vad ska jag göra? Har någon nån idé?

5479
4193
Tropfrog:
Dushning går att automatisera. Ett kortare matuppehåll skadar inte i de flesta fall. Men enligt lagen skall djuren Hs tillsyn varje dag. Om du inte kan tillgodose det så kanske det inte är dags.

Mvh
Magnus 

504
396
Crippa:
Samsam skrev:
Har velat ha en ögonfransgecko ett tag nu. Har inte haft en reptil förut men har läst på och kollat massa videos om hur man tar hand om en ögonfransgecko. Det enda som håller mig tillbaka är att jag inte vet vad jag ska göra när jag reser utomlands. Brukar resa under sommarlovet men jag har inte någon kontakt som kan spraya terrariet eller ge föda under tiden jag är borta. Vad ska jag göra? Har någon nån idé?

Den enda lösningen är att du fixar någon som kan se efter geckon när du reser bort, någon som vattnar och ger mat. Finns de som hjälper till mot betalning så allt går att lösa om man vill!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild