Ögonfransgecko morfer från england

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

124
63
WolfFire93:
Hittade fantastiska morpher i England. Någon som hört om denna uppfödaren? Finns dessa morpher i Sverige?
Hur funkar det med flyg och reptiler? Kan man ha dem som handbagage?
Behöver dem CITES intyg? Behöver man 1 eller 1 från varje land du åker igenom?

Uppfödaren:
www.elitecresties.com/

(Arten är något jag har planerat länge, bara morphen som blev lite impuls X3 kommer i så fall planera en förberedd resa nästa år)
Tack för alla svar <3

Medlem i SkHF
1068
1217
NellyNiklas:
Jag skulle bli förvånad om de inte ställer ut på tex mässan i Hamm. Om de ställer ut i Hamm mfl.s så är det troligtvis enklare att ta hem till Sverige från Tyskland. Maila och fråga. 

Mvh
Niklas

124
63
WolfFire93:
NellyNiklas skrev:
Jag skulle bli förvånad om de inte ställer ut på tex mässan i Hamm. Om de ställer ut i Hamm mfl.s så är det troligtvis enklare att ta hem till Sverige från Tyskland. Maila och fråga. 

Mvh
Niklas

Tack! Ska maila dem och kolla :D

124
63
WolfFire93:
Morphen verkar heta Lilly White :D ska maila och se hur mycket jag måste hosta upp XD

Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:
WolfFire93 skrev:
Morphen verkar heta Lilly White :D ska maila och se hur mycket jag måste hosta upp XD

Ganska mycket ;) hehe
Och du kan inte para två Lilly White med varandra, det ger dödlig utgång för ungarna. Om du planerat för avel så kan det va bra att känna till bara :) 

Men håller med tidigare post, billigare och enklare att ta det via Hamm. Finns kurirbolag som kör dit från England om de inte skälva ska till mässan. 

124
63
WolfFire93:
anniemalmros skrev:

Ganska mycket ;) hehe
Och du kan inte para två Lilly White med varandra, det ger dödlig utgång för ungarna. Om du planerat för avel så kan det va bra att känna till bara :) 

Men håller med tidigare post, billigare och enklare att ta det via Hamm. Finns kurirbolag som kör dit från England om de inte skälva ska till mässan. 

Haha jaaaaa.... 10k-20k svider lite i plånboken haha med guuud så snygga! Tänkte avla så det var precis den informationen jag behövde X3 
Har håll på med gnagare med samma genetiska problem :'( då får jag spara så jag kan hosta upp lite cash och köpa en grann hanne XD hehe

Börjar nog med några "vanliga" färgade honor så jag blir bekväm med arten först :D

Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:
På lillyexotics.co.uk kan du läsa mer om morfen och projektet Lilly White. 

124
63
WolfFire93:
anniemalmros skrev:
På lillyexotics.co.uk kan du läsa mer om morfen och projektet Lilly White. 

Tack ska absolut göra det! Väldigt vackra!! XD
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild