Kungspytonmorf?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

27
31
Calder:
Hittade denna bild på Wikipediasidan för kungspyton. Någon som vet vad det är för morf? Ursnygg!

Medlem i GHF
3135
1741
EmanuelKarl:
Sår på wikipedia-sidan "Tiger shade ball python".

Copyright bör läggas till tror jag:
CC BY SA 4.0 
Tris T7 - Own work

Vet ej om jag skrev det rätt men tror det var något sånt.

953
1840
peter54:
Man kan inte bara ta en bild och återpublicera den på det här viset, det skulle kunna leda till grova böter för den här sajten. Istället ska man länka till bilden. För att man ska få använda en bild som inte är ens egen, måste det uttryckligen stå att bilden kan användas fritt.

28
50
Scarletmajesty:
peter54 skrev:
Man kan inte bara ta en bild och återpublicera den på det här viset, det skulle kunna leda till grova böter för den här sajten. Istället ska man länka till bilden. För att man ska få använda en bild som inte är ens egen, måste det uttryckligen stå att bilden kan användas fritt.

Bilder från Wikipedia är fria från licens enligt deras hemsida. Så du får dela material från Wikipedia som du vill.

sv.m.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Bildfrågor/Vanliga_frågor

Medlem i GHF
3135
1741
EmanuelKarl:
Scarletmajesty skrev:

Bilder från Wikipedia är fria från licens enligt deras hemsida. Så du får dela material från Wikipedia som du vill.

sv.m.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Bildfrågor/Vanliga_frågor

De som är CC BY är inte det. 
CC0 fungerar som du nämner men CC BY måste du ”ge cred” i den mån det står på sidan samt skriva att det är CC BY. Det skrev jag till i inlägget under, det som stod på Wikipedia.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild