Djuraffär i göteborg

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

67
13
Petra:
Hej, vet någon om det finns någon rolig butik med reptiler eller mycket djur i göteborg? ^^

5390
4131
Tropfrog:
Det är ganska så glest i Göteborg. De två bästa är nog Göteborgs zoologiska på kaggeledstorget och Mölndals zoo i Mölndal 

Mvh
Magnus 

67
13
Petra:
Tropfrog skrev:
Det är ganska så glest i Göteborg. De två bästa är nog Göteborgs zoologiska på kaggeledstorget och Mölndals zoo i Mölndal 

Mvh
Magnus 

Okej, men då vet jag två iaf ^^ Blir en oplanerad resa imorgon ^^

Medlem i GHF
3136
1747
EmanuelKarl:
Tropfrog skrev:

Mvh
Magnus 

Två bästa och två enda är ju olika saker haha ;) Mölndal är väl helt ok men ganska bristfälliga terrarier till vissa och sånt. GBG zoologiska var jag i för längesedan och finns en anledning till att det var längesedan, men minns inte så tydligt. Ingen superhit men fungerar väl. Skulle hellre åka till privatperson och göra ett besök eller ta en tripp till falskogs akvarium om du kan åka en bit.

67
13
Petra:
EmanuelKarl skrev:

Två bästa och två enda är ju olika saker haha ;) Mölndal är väl helt ok men ganska bristfälliga terrarier till vissa och sånt. GBG zoologiska var jag i för längesedan och finns en anledning till att det var längesedan, men minns inte så tydligt. Ingen superhit men fungerar väl. Skulle hellre åka till privatperson och göra ett besök eller ta en tripp till falskogs akvarium om du kan åka en bit.

Menar du falskogs i borås? Då är det nästan hemma ^^
Jag är mest nyfiken på djuraffärer för att se olika men kände att det fanns många i gbg och är inte bara terrariesaker jag kommer kolla på så blir nog perfekt ändå ^^ 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild