Knappklick för att hamna övers

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

593
551
Redfoot:

Går det att orda så att det finns en pil eller knapp att klicka på för att hamna överst på sidan i ett klick så att man slipper att sitta och scrolla.

234
50
costanza:

i-landsproblem va? ;)

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:

Man börjar bli bra slö om man inte orkar scrolla upp eller ned på ett forum ;) 

593
551
Redfoot:

Ojdå! jag trodde att jag fick önska vad jag tyckte behövdes, slö, lat eller inte. Jag skev inte att det var ett överhängande problem eller problem överhuved taget. 

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Jag håller med dig Redfoot :)

456
202
isdrake:

Du kan väl trycka på Home-knappen på ditt tangentbord? :) 

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2511
anders:

Självklart ska man få ge förslag. Om det underlättar, så är det ju inget dåligt förslag.
Home-knappen som isdrake nämner tänkte jag inte ens på själv, och det kanske är ett alternativ.

51
8
Rochkan:

Och för en mac-användare som inte har home/end-knappar får man trycka fn+vänsterpil för home och fn+högerpil för end :)

101
24
ploa:

Jag måste säga att sidan är jättebra som den är, men allt kan ju bli bättre.

Så att dissa ett förslag tror jag inte hjälper Anders fram i utvecklingen av sidan, han vet nog ganska väl om det är genomförtbart till rätt arbetsinsats, bara han får den inputten.

Jag har ett förslag till dig Anders:

Jag skulle vilja ha den söksträngen (vet inte om jag använder rätt ord) som ligger högst upp i forumet även längst ner, och det är för när en tråd blir lång och jag vill läsa nästa tråd så vill jag slippa skrolla upp och sedan gå tillbaka till den kategori som man vill in på.

Jag skickar med en bild så ni ser hur jag tänkt.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild