Tillstånd

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
1
peek71:
Hej!

Bor i Bostadrättförening i Hägersten/Stockholm. Har nu fått möjlighet att ta över en kunspyton på ca 80 cm med terrarie o undrar om det finns krav på tillsånd i Brf för vatt få ha den i min lgh? Självklart vill jag kolla med styrelsen men om de säger nej, kan jag gå emot deras beslut då? Finns det lagar som kräver tillsånd? 
Tacksam för snabbt svar! 

161
107
Alex_ask:
peek71 skrev:
Hej!

Bor i Bostadrättförening i Hägersten/Stockholm. Har nu fått möjlighet att ta över en kunspyton på ca 80 cm med terrarie o undrar om det finns krav på tillsånd i Brf för vatt få ha den i min lgh? Självklart vill jag kolla med styrelsen men om de säger nej, kan jag gå emot deras beslut då? Finns det lagar som kräver tillsånd? 
Tacksam för snabbt svar! 

Kolla hos komunen dom beatämmer

2
1
peek71:
Tack, gör det! Har fått grönt ljus från Brf-styrelsen i alla fall. 

161
107
Alex_ask:
peek71 skrev:
Tack, gör det! Har fått grönt ljus från Brf-styrelsen i alla fall. 

Skönt, och kommunen kan i stort sett inte neka dig tillstånd även det är tillståndskrav så ere bara söka.

Sök för massor med olika arter och större antal djur på en gång ifall du i framtiden tänkt köpa fler så slipper du betala för fler tillstånd om det finns tillsråndskvar dvs.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild