Frysfoder

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

64
11
Erik17:
Tjena nån som vet nån sida/ person som man kan köpa frysfoder av som skickar? Kan beställa från utlandet om det går bara det anländer fryst. 

143
154
TerraBygg:
www.terrariedjur.se/market/item/55800

64
11
Erik17:

Står bara annons kunde inte hittas.

Medlem i SHF
294
662
viper66:
Jag har med jämna mellanrum tillgång till frysfoder. Jag skickar dock inte men vi båda bör i Värmland. Dock har jag endast möss och dags gamla kycklingar. Inga andra byten.

4
4
kennetho21:
Beställ inte från Vikingfoder. Gjorde själv det misstaget. Det är nu försenat med två dagar och helgen är på ingång. Så förmodligen är paketet framme på måndag.
Vikingfoder tar inget ansvar och återbetalar inte. Mycket pengar åt helvete

Innan jag beställde så blev jag lovad att fodret skulle komma fram dagen efter. 

27
14
Zappen:
Jag beställer råttor av Vikingfoder. De skickar med bussgods :) 

27
14
Zappen:
kennetho21 skrev:
Beställ inte från Vikingfoder. Gjorde själv det misstaget. Det är nu försenat med två dagar och helgen är på ingång. Så förmodligen är paketet framme på måndag.
Vikingfoder tar inget ansvar och återbetalar inte. Mycket pengar åt helvete

Har alltid beställt råttor av vikingfoder, aldrig varit något bekymmer alls.

4
4
kennetho21:
Zappen skrev:

Har alltid beställt råttor av vikingfoder, aldrig varit något bekymmer alls.

För mig är det första och sista gången tyvärr.

27
14
Zappen:
kennetho21 skrev:

För mig är det första och sista gången tyvärr.

Synd. De skickar ju alltid på måndagar för att undvika att frysfodret ska bli liggandes nånstans å tina, men mänskliga faktorn kan ju alltid ställa till det :-/ 

4
4
kennetho21:
Zappen skrev:

Synd. De skickar ju alltid på måndagar för att undvika att frysfodret ska bli liggandes nånstans å tina, men mänskliga faktorn kan ju alltid ställa till det :-/ 

Synd att de inte tar ansvar dock. Jag vågar inte göra ett nytt försök och riskera att bli av med ännu mer pengar.
Förmodligen tar jag bilen imorn och åker till Huddinge istället. Det är en bit ifrån Västerås men det är inte lika mycket pengar i sjön. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild