Bästa stället att köpa skäggagam på?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

4
0
Nattie:
Var är det bästa stället att köpa skäggagamer i sverige? Jag har varit på zoo.se här i stockholm men jag tyckte färgerna var lite tråkiga, självklart är dom också jätte vackra men jag skulle gärna vilja ha någon annan färg. Gärna lite mer ”färgglatt”. Har även funderat på herperschoise.se, någon som har erfarenhet av den sidan?

1253
476
leedragon:
Nattie skrev:
Var är det bästa stället att köpa skäggagamer i sverige? Jag har varit på zoo.se här i stockholm men jag tyckte färgerna var lite tråkiga, självklart är dom också jätte vackra men jag skulle gärna vilja ha någon annan färg. Jag har inte hittat andra ställen än här och zoo.se där man kan köpa. 

kolla med linus i hökarengen zoo eller lägg en annons med morphen du  söker.

6
14
AlvenA:
Hökarängens Zoo "Komodo" eller Huddinges "RB Reptiler" Zoo har ett helt ok utbud i Stockholm. Letar du efter en specifik morph så kolla på köpes och sälj annonserna här på sidan så kanske du finner något. 

36
123
GertKurbitz:
Tycker absolut du ska lägga upp en köpesannons här på forumet och skumma marknaden lite.

Medlem i SHF
945
1179
Flyers90:
Använder du Facebook skulle jag starkt rekomendera dej att gå med i gruppen Skäggagamer där.
www.facebook.com/groups/skaggagamer

Där hittar du all info du kan tänka dej om skäggisar, och de säljs en del ödlor där med. 

Annars är ett bra forum att köpa ödlor på här på terrariedjur. Finns en Köp & sälj del som är mycket bra. Har själv köpt djur där igenom.

Mässor är annars ett kanon ställe att köpa djur på. Bor du i Stockholmsområdet är det lätt värt att åka på Expo Stockholm som hålls i Södertälje i maj nästa gång.

Herpers Choise och Hökarängens Zoo är två bra butiker.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild