Hållbart

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

14
15
Nightbluereptiles:
Hej! Funderar på att bygga 3 tarrarium i 12 mm formplyfa med de måtten som är på bilden och enligt den ritningen, men då till frågan, tror ni det kommer hålla att stapla de 3 på varandra? Eller ska man satsa på någon annan ritning för att de ska orka hålla upp varandra? Har begränsat med plats där det ska stå så kan inte göra dem längre :) MVH Jennifer 

107
203
wadsju:
Kommer hålla utan problem , Har 3 st 150x70x50 utan reglar 12mm formplyfa staplade  :)
Sviktar ca 2mm i mitten men ska förstärka upp dom med reglar tänkte jag.

378
340
Silvetaz:
Ett tips gällande din ritning dock, 1m djupa terrarier kommer bli krångliga att jobba i, mitt nya är 85 djupt och det är precis så att jag når in utan att hela jag måste krypa in. Jag skulle säga att smärtgränsen för vanliga terrarier är runt just 70-80cm.

14
15
Nightbluereptiles:
Okej, då behöver jag nog inte vara orolig att de ramlar ihop :)

Jo, är medveten om att det kommer vara svårt att nå in längst in, men då jag inte han göra dem längre måste de vara ganska djupa för att jag ska få en lagom stor bottenarea, kan nog dra ner dem till 85-90 cm men inte så mycket mer, då jag vill ge djuren så mycket yta som möjligt :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild