Koibutiken, säker sida?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

105
33
Fuffesnuff:
Tänkte beställa lite fogskum till bakgrunden av mitt terrarium därifrån men har blivit lurad på andra liknande sidor innan. Har någon nån form av erfarenhet från företaget?

5390
4130
Tropfrog:
Ingen egen erfarenhet. Men har sett butiken rekommenderas bland koi entusiaster. Det känns säkert även om jag inte kan gå i god för det.

Mvh
Magnus 

129
114
kekke:
Fuffesnuff skrev:
Tänkte beställa lite fogskum till bakgrunden av mitt terrarium därifrån men har blivit lurad på andra liknande sidor innan. Har någon nån form av erfarenhet från företaget?

Varför inte köpa i bygghandlen för 1/4 del av priset? 

105
33
Fuffesnuff:
kekke skrev:

Varför inte köpa i bygghandlen för 1/4 del av priset? 

Just för att den har svart färg som smälter in i omgivningen. Jag har inte sett svart fogskum innan på bygghandlarna men om du vet en butik som säljer det så skicka gärna en länk.

5390
4130
Tropfrog:
Skall du inte täcka skummet med något ändå? Då spelar det kanske inte så stor roll?

Mvh
Magnus 

105
33
Fuffesnuff:
Tropfrog skrev:
Skall du inte täcka skummet med något ändå? Då spelar det kanske inte så stor roll?

Mvh
Magnus 

Jo det ska ju smetas på silikon över det men jag störde mitt på mitt första bygge av det vita på sidan av terrariet. Nu när innerhållet i terrariet är utrivet vill jag att det ska vara fel fritt.

5390
4130
Tropfrog:
Jag satte svart plastfilm på utsidan för att inte se skummet. Billigare än svart skum och troligen snyggare. Kolla min tråd som heter regnskog. Kan det vara ett alternativ för dig?

Mvh
Magnus 

105
33
Fuffesnuff:
Tropfrog skrev:
Jag satte svart plastfilm på utsidan för att inte se skummet. Billigare än svart skum och troligen snyggare. Kolla min tråd som heter regnskog. Kan det vara ett alternativ för dig?

Mvh
Magnus 

Hmm ja verkar mycket bättre än akrylfärg. Jag får gå ner till panduro imorgon!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild