Bombina orientalis i plastlåda?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

6
0
Yoboyfrogs:
kan man ha bombina i plast skulle vara enklare för mig men får man de?

118
50
Berd:
Yoboyfrogs skrev:
kan man ha bombina i plast skulle vara enklare för mig men får man de?

Vad menar du med "plast"? Menar du som ett terratium byggt av plexiglas eller liknande så funkar det om det är i lagom storlek.

6
0
Yoboyfrogs:
Berd skrev:

Vad menar du med "plast"? Menar du som ett terratium byggt av plexiglas eller liknande så funkar det om det är i lagom storlek.

Nä i stora plast lådor :)

118
50
Berd:
Yoboyfrogs skrev:

Nä i stora plast lådor :)

Ja det ska väl gå. Se till att det är tillräckligt med lufthål i lådan bara. Jag själv skulle ju inte vara lika road med att kolla på dom i en burk som i ett terrarium men vi alla har väl olika åsikter kring det :)

Lycka till!

6
0
Yoboyfrogs:
Berd skrev:

Ja det ska väl gå. Se till att det är tillräckligt med lufthål i lådan bara. Jag själv skulle ju inte vara lika road med att kolla på dom i en burk som i ett terrarium men vi alla har väl olika åsikter kring det :)

Lycka till!

Tack så mycket!

56
24
LeopardGecko_13:
Berd skrev:

Lycka til[quote=Yoboyfrogs]
Tack så mycket!

Har sett folk som skurit bort delar av plastlådan och bytt ut det mot nät, dock så vet jag inte om det blir för mycket ventilation för en groda men man får testa sig fram helt enkelt.

118
50
Berd:
LeopardGecko_13 skrev:

Har sett folk som skurit bort delar av plastlådan och bytt ut det mot nät, dock så vet jag inte om det blir för mycket ventilation för en groda men man får testa sig fram helt enkelt.

Så har jag hos mina foderdjur. Tror klockgrodor behöver tillräckligt med ventilation om dom har vattendel. Annars kan det bli för fuktigt.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild