Bästa hemsidan för inredning/tillbehör

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

36
2
Flundqvist:
Hejsan! Vad är era bästa hemsidor för inredning/tillbehör till terrarium? Tycker dom flesta sidor har mest samma saker.. Bor i Piteå och här finns det absolut inga djuraffärer som säljer mer än värmelampor och bottensubstrat till terrarier.. Tacksam för svar! :)

37
5
SaraDolk:
Herpers Choise är väl do jag tycker har mest grejer.

36
2
Flundqvist:
SaraDolk skrev:
Herpers Choise är väl do jag tycker har mest grejer.

Hört många som inte fått sina saker när dom beställt därifrån.. Har du nån gång haft problem med dom när du beställt? :) 

Medlem i SHF
4046
5096
Jonas_:
Butiker i all ära ..men bästa inredningen tycker jag finns i naturen ,dessutom helt gratis :-) 

4
0
mathildajoonsson:
Tycker cyberzoo.se har väldigt fina saker. Beställde precis där ifrån :) 

37
5
SaraDolk:
Flundqvist skrev:

Hört många som inte fått sina saker när dom beställt därifrån.. Har du nån gång haft problem med dom när du beställt? :) 

Nope. inte beställt drär ifrån. Bara kikat runt.. däremot hört folk som beställt från någon annan sida (kommer inte ihåg vilken men ka kolla) där dom haft problem med att få sina grejer eller pengarna tillbaka.

36
2
Flundqvist:
SaraDolk skrev:

Nope. inte beställt drär ifrån. Bara kikat runt.. däremot hört folk som beställt från någon annan sida (kommer inte ihåg vilken men ka kolla) där dom haft problem med att få sina grejer eller pengarna tillbaka.

Aha! En klasskompis till mig fick aldrig sina grejer och lyckades inte heller komma i kontakt med deras kundservice.. Men Hon kanske bara hade otur :)

Medlem i DHF
1083
778
Westman:

SaraDolk skrev:

Troligen reptillagret du tänker på.. Riktig skitsida

37
5
SaraDolk:
Westman skrev:

Troligen reptillagret du tänker på.. Riktig skitsida

Ja de va de nog. dock inte beställt därifrån själv, typ allt e eju restat :(
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild