Exo terra reservdelar i sverige?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
1
Vildhasse:
Som rubriken lyder. Har ett terrarium med en kraschad dörr. Har kontaktat en amerikasnk terrariesida. Men de vill ha $73.99usd inklusive frakt. Så finns det att få tag på glasdörr till ett 36" x 18" x 18" i Sverige?

56
24
LeopardGecko_13:
Vildhasse skrev:
Som rubriken lyder. Har ett terrarium med en kraschad dörr. Har kontaktat en amerikasnk terrariesida. Men de vill ha $73.99usd inklusive frakt. Så finns det att få tag på glasdörr till ett 36" x 18" x 18" i Sverige?

Jag skulle nog köpt ett nytt terrarie istället för att betala över 700 kr för endast glasdörren, sen är det ju ganska dyrt att beställa från USA och det tar tid.

5390
4130
Tropfrog:
Vänd dig till det stället som du köpt terrariet ifrån. Om de inte kan fixa reservdelar så handla aldrig där igen.

Kontakta Exo Terra och fråga dem om reservdelar i Europa. Om de inte har ett tillfredsställande svar, så handla aldrig Exo Terra igen.

Jag har arbetat med reservdelar i 15 år nu. Det gör ont i hjärtat att se hur fullt funktionsdugliga prylar slängs pga illa skött reservdels verksamhet.

Mvh
Magnus 

2
1
Vildhasse:
Känns ändå sjukt tråkigt att köpa nytt pga ett krachat glas. Är inte jag som köpt terrariumet(förra ägaren). Dörren är billig i USA men surt när frakten är 60usd för något som går på typ 17usd. Om någon är återförsäljare/vet om en återförsäljare åt exo terra så får ni gärmn göra er till känna.

mvh, Jimmy

5390
4130
Tropfrog:
Kolla med herpers choice, de verkar seriösa.

Mvh
Magnus 

1275
1725
Falk:
Ät det bara glaset? 
Isåfall blir det inte många kronor ifall ni går till en glasmästare. 

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:
Jag håller med Falk, gå till en glasmästare och köp en glasskiva i det måttet som behövs (tänk även på tjockleken), så kan du fixa dörren själv.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild