NYA HERPTEK

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

173
264
ricard:

Hej!

Var köper man nya herptek? 

117
99
Lancehead:
lpracks.com/155-herptek-cages

163
104
Melsson:
www.reptillagret.se/terrarium-terrarie-c-1836/

Medlem i DHF
1083
778
Westman:

Då lär han aldrig få se dom 

163
104
Melsson:
Westman skrev:

Då lär han aldrig få se dom 

Har också hört att de kan vara långsamma, men verkar som folk får sina grejer iallafall 

Medlem i SHF
9
25
urcellen:
Beställde 4 herptek från Reptillagret i mars i år och jag har inte fått dem ännu så det säger väll allt om dem....Dock beställde jag 13 st herptek i mars 2017 och fick dem då efter 3 veckor Så då gick det snabbt.

Medlem i DHF
1083
778
Westman:

Melsson skrev:

Har också hört att de kan vara långsamma, men verkar som folk får sina grejer iallafall 

Det händer att några får grejerna... Har provat beställa där och det gör jag aldrig om

283
366
Cartaq:
Herptek tillverkas på beställning om jag förstått saken rätt, hos LP Racks tog det också lång tid att få hem grejerna. Kan tänka mig att reptillagret inte tar hem små beställningar, utan de väntar tills de har fyllt en container. 

Medlem i GHF
100
204
Daniel81:
Cartaq skrev:
Herptek tillverkas på beställning om jag förstått saken rätt, hos LP Racks tog det också lång tid att få hem grejerna. Kan tänka mig att reptillagret inte tar hem små beställningar, utan de väntar tills de har fyllt en container. 

Så är det säkert. De är dock jäkligt kassa på att informera om att det är så det går till och att leveranstiden kan variera mellan ett par veckor till ett halvår+. När jag beställde tog det nog 5 månader att få burkarna. 

196
268
NickeJ89:
När jag ville ha prisförslag skickade jag direkt till Herptek och dom kunde också skicka direkt till dörren.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild