75w reptile radiator

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

27
36
Henric:
Tjena,
Vart kan man köpa 75w Reptile radiator? Såna där man skruvar fast i taket inuti terrariet.

(Flodströms akvarieshop svarar ju aldrig och reptillagret handlar jag inte hos.)

Kanske någon som har 4 begagnade..?

1
0
Lindholm83:
Lantkompaniet.se kycklingvärmare .

354
269
Animallover_1984:
Henric skrev:
Tjena,
Vart kan man köpa 75w Reptile radiator? Såna där man skruvar fast i taket inuti terrariet.

(Flodströms akvarieshop svarar ju aldrig och reptillagret handlar jag inte hos.)

Kanske någon som har 4 begagnade..?

Rätta mig om jag har fel...men är inte Flodströms och Reptillagret samma sak (samma ägare = samma krångel)? Skulle akta mig för båda efter vad jag har läst mig till genom åren. 

27
36
Henric:
Animallover_1984 skrev:

Rätta mig om jag har fel...men är inte Flodströms och Reptillagret samma sak (samma ägare = samma krångel)? Skulle akta mig för båda efter vad jag har läst mig till genom åren. 

Jo det är samma. Dom har flera företag. Springer hellre genom stan naken än handlar där igen!

PS. Har fått tag på paneler.

354
269
Animallover_1984:
Henric skrev:

Jo det är samma. Dom har flera företag. Springer hellre genom stan naken än handlar där igen!

PS. Har fått tag på paneler.

Haha, ok :-) Bra att du fått tag på det du ville ha. 

378
340
Silvetaz:
Lindholm83 skrev:
Lantkompaniet.se kycklingvärmare .

Nu stjäl jag tråden lite men när jag tittar på bilderna på kycklingvärmarna från lantkopmaniet så verkar de väldigt lika de värmepaneler som säljs på M&S reptilien. Dock hittar jag dåligt med info, vad har de för IP säkring tex? Verkar intressant då de också är billigare än att beställa från Tyskland.

MVH
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild