Söker ödlevakt till Ögonfransgecko de två första veckorna i September (Stockholm)

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

12
2
Haren:
Hej,

Ska iväg på semester i två veckor den 31 augusti och har tyvär ingen som kan passa upp på min ödla medans jag är borta.

Finns det någon i Stockholms området med erfarenhet av ögonfransgeckos som skulle kunna ställa upp och ha hand om honom i två veckor för typ 500kr?

Hittar jag ingen ödlevakt så är mitt enda alternativ att sälja ödlan vilket jag absolut inte vill göra.

Mvh, Linus

Medlem i SHF, SkHF
100
127
kent:

hej

Vi kan hjälpa dig med det

//Kent

99
86
murbo:

Haren skrev:
Hej,

Ska iväg på semester i två veckor den 31 augusti och har tyvär ingen som kan passa upp på min ödla medans jag är borta.

Finns det någon i Stockholms området med erfarenhet av ögonfransgeckos som skulle kunna ställa upp och ha hand om honom i två veckor för typ 500kr?

Hittar jag ingen ödlevakt så är mitt enda alternativ att sälja ödlan vilket jag absolut inte vill göra.

Mvh, Linus

Släng upp en annons i köp och sälj istället så kommer det nog lösa sig ;-)
Det kan vara bra att skriva om du har ett terrarie som medföljer eller ej. Jag har extraterrarium hos min mamma när jag åker bort, det har jag gjort av en IKEA plastlåda som står på högkant. Ventilationshål görs enklast med en lödpenna och jag har sedan bara satt tyg från tvättpåsar som nät för. Billigt och smidigt att flytta. ;-) Jag skulle kunnat ta hand om den men ska själv bort i början av september :-/

Lycka till!

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild