Blir så jävla trött på folk!!!!!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

590
365
SweBoa:

590
365
SweBoa:

Medlem i GHF
3136
1747
EmanuelKarl:
Suck. Sånt händer ofta tyvärr. Bra att man frågar efter erfarenhet och möjlighet gällande t.ex stora ormar, giftiga djur och sånt så det inte blir att någon som köper detta och inser sedan att de inte kan ta hand om djuren.

Detta är väl ett bra exempel till alla om att fråga om referenser.

283
366
Cartaq:
Känns ganska vanligt med dessa ”amatörerna” i samband med köp&sälj tyvärr. Många gånger har jag upplevt att det liknar mer chattkonversationer som oftast inte leder någon vart. Många är intresserade men har noll koll på djuret ifråga och det känns inte bra att sälja.

Nyligen hade jag grejer/tillbehör ute på annons och en person ville ha allt men inte betala för något. Jag erbjöd mig att gå ner i pris även om priset enligt mig var mycket fördelaktigt för köparen. Efter en längre tids skrivande med personen valde jag att skriva att allt var sålt, då kom allt klagande på pm istället.

Däremot har jag träffat många bra köpare också som jag har suttit och druckit kaffe med. Affären som skulle tagit 5-10 min blev istället 1,5 timmar.

164
35
anders890:
Här kommer ett till exempel (från samma användare)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild