Hjälp Zophobas på rymmen!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
1
Fiddeli:
Hej! Har lite smått panik så jag de senaste tre veckorna vid fåtal tillfällen hittat 6-7 zophobasbaggar lite varstans i lägenheten. Har haft som mat förut men verkar som några ej vart mat o växte upp,nu till frågan; är dom skadedjur? Kommer dom ta över hela min lägenhet o äta upp mina möbler? Idag fick ja droppen av att dom springer omkring för jag vaknade med en i sängen i håret hahah

274
210
AndreasB:
Fiddeli skrev:
Hej! Har lite smått panik så jag de senaste tre veckorna vid fåtal tillfällen hittat 6-7 zophobasbaggar lite varstans i lägenheten. Har haft som mat förut men verkar som några ej vart mat o växte upp,nu till frågan; är dom skadedjur? Kommer dom ta över hela min lägenhet o äta upp mina möbler? Idag fick ja droppen av att dom springer omkring för jag vaknade med en i sängen i håret hahah

Nej det tror jag inte. Köp hem myrrdosar från Anticimex, funkar till det mesta. Jag köpte hem sådana, för att mina suggor rymmer alltid :) Dom dör dock relativt fort utan fukt.

2
1
Fiddeli:
AndreasB skrev:

Nej det tror jag inte. Köp hem myrrdosar från Anticimex, funkar till det mesta. Jag köpte hem sådana, för att mina suggor rymmer alltid :) Dom dör dock relativt fort utan fukt.

Jag gjorde ett storstäd och hittade två till men nu två dar efter så har ja inte hittat några,men kmr de fram nån mer så vet ja ju nu att ja kan köpa myrrdosor,tack för tipset! :))
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild