20x20x20?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

87
25
luzsmi:
Vet någon några djur som man kan ha i ett exo terra 20x20x20 utom spindlar och liknande?

Tacksam för alla förslag! :)

118
50
Berd:
Finns inget annat än små insekter som du kan ha i det tror jag.

5390
4130
Tropfrog:
Berd skrev:
Finns inget annat än små insekter som du kan ha i det tror jag.

Jo, visst måste det väl finnas både spindlar och skrorpioner som funkar i sånt litet. För att inte tala om likfotingar och maskar om man nu tycker att det är kul :).

MVH
Magnus

Medlem i GHF
3136
1747
EmanuelKarl:
Tropfrog skrev:

Jo, visst måste det väl finnas både spindlar och skrorpioner som funkar i sånt litet.

MVH
Magnus

"Vet någon några djur som man kan ha i ett exo terra 20x20x20 utom spindlar och liknande?" haha.

Till TS: Men är nog bra att veta om du bara menar ej spindlar eller om alla leddjur räknas som liknande. Sedan ser jag ingen anledning till att inte ha spindlar ;)

/Emanuel

87
25
luzsmi:
EmanuelKarl skrev:

"Vet någon några djur som man kan ha i ett exo terra 20x20x20 utom spindlar och liknande?" haha.

Till TS: Men är nog bra att veta om du bara menar ej spindlar eller om alla leddjur räknas som liknande. Sedan ser jag ingen anledning till att inte ha spindlar ;)

/Emanuel

Menar inga spindlar eller lededjur. Jag är livrädd för alla spindlar och de flesta insekterna, tycker att tusenfotingar är ganska äckliga. Förlåt alla som älskar dessa djuren, men jag har aldrig gillat insekter eller leddjur även om jag vet att de är ofarliga osv.

87
25
luzsmi:
Tropfrog skrev:

Jo, visst måste det väl finnas både spindlar och skrorpioner som funkar i sånt litet. För att inte tala om likfotingar och maskar om man nu tycker att det är kul :).

MVH
Magnus

Skorpioner är ju häftiga, vet du någon art som man kan ha i ett så litet terrarie?

5390
4130
Tropfrog:
luzsmi skrev:

Skorpioner är ju häftiga, vet du någon art som man kan ha i ett så litet terrarie?

Jag är inte någon expert på skorpioner. Men jag är ganska så säker på att det finns arter som passar i så små.

Hoppas att någon som kan mer om den ger dig förslag på bra art.

Mvh
Magnus 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild