Plastterrarium

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

14
1
Talapako:
Vart köper man Herptek i här i landet? Hittar bara hos reptillagret, o då dom onekligen är riktigt populära borde de la finnas på fler platser? 

Alternativt vad finns det för andra vettiga fabrikat o välja på? Har letat runt men verkar vara dåligt på svenska marknaden. Kollat lite på Tropic-shops egna plastburkar men hittar noll info om dom recensioner osv.. 
Har testat bygga själv i trä men inget för mig, vill ha de färdigt o enkelt att sköta o då känns plast vettigt? Eller... 

283
366
Cartaq:
Jag har lagt beställningar från Danmark på herptek. Svenska butiker tycks inte vara intresserade av att ta hem några och det enda kända bolaget som gör det i Sverige tycks bara strula om man läser recensionerna.
bra att känna till är att leveranserna är lååånga på denna produkten, dvs så finns inget på lager hos säljarna.

14
1
Talapako:
Ok som jag misstänkte då, tycker dock det är konstigt. Folk letar ju ständigt efter Herptek. Kollade också ifrån Danmark. Men chansade o beställde ifrån Tropic-shop då sambon gillade utseendet på de burkarna bättre, så får man hoppas att dom funkar bra. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild