Konstigt beteende, Dvärgskäggagam

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

15
2
Sandee93:
Hej.
Det är säkert helt vanligt men jag tänkte att jag frågar er ändå, jag har en dvärgskäggagam och han böjer sig på huvudet jätte mycket som om han brutit nacken när han tittar på en, sen att han va väldigt livlig i hans vattenskål, som om han försökte dränka sig själv eller något, sen när jag tar ut han därifrån så rörde han sig inte, så trodde han hade fått för mycket vatten i kroppen så han slutat andas men när jag väl rörde honom igen så rörde han sig.
Som sagt det här är säkert helt vanligt men jag blir bara orolig.

15
2
Sandee93:
Hej.
Det är säkert helt vanligt men jag tänkte att jag frågar er ändå, jag har en dvärgskäggagam och han böjer sig på huvudet jätte mycket som om han brutit nacken när han tittar på en, sen att han va väldigt livlig i hans vattenskål, som om han försökte dränka sig själv eller något, sen när jag tar ut han därifrån så rörde han sig inte, så trodde han hade fått för mycket vatten i kroppen så han slutat andas men när jag väl rörde honom igen så rörde han sig.
Som sagt det här är säkert helt vanligt men jag blir bara orolig.
Vet någon vad de kan vara?

305
151
SunshineGeckos:
Svårt att förstå vad du menar... :/

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2696
2514
anders:
Kan du filma hur han beter sig och lägga upp?

De böjer ju på huvudet för att titta uppåt, om det är det du menar.

305
151
SunshineGeckos:
Användaren finns tydligen inte kvar mer. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild