Leopardgecko sjuk?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

44
17
Pluraz:

Hejsan!
För ett par veckor sedan köpte jag en Leopardgecko av en kille.

Hon ser frisk ut och har en tjock och fin svans.

MEN! 

Hon äter väldigt dåligt och skiter likaså väldigt väldigt sällan. 

Jag TROR inte att det rör sig om förstoppning då hon är vit och fin om magen och den inte känns särskilt hård.  

Hjälp? 

248
40
Yoshi123:
Pluraz skrev:
Hejsan!
För ett par veckor sedan köpte jag en Leopardgecko av en kille.

Hon ser frisk ut och har en tjock och fin svans.

MEN! 

Hon äter väldigt dåligt och skiter likaså väldigt väldigt sällan. 

Jag TROR inte att det rör sig om förstoppning då hon är vit och fin om magen och den inte känns särskilt hård.  

Hjälp? 

Hej en bild hade varit bra men så här års slutade min leopardgecko äta förra året och då fick jag höra att det var naturligt för dem.

44
17
Pluraz:

Yoshi123 skrev:

Hej en bild hade varit bra men så här års slutade min leopardgecko äta förra året och då fick jag höra att det var naturligt för dem.

44
17
Pluraz:

Yoshi123 skrev:

Hon ser lite tjock ut nu kanske, Men det är bara när hon ligger ner sådär. Står hon upp så ser hon inte lika fet ut :P 

248
40
Yoshi123:
Är hon aktiv?

44
17
Pluraz:

Yoshi123 skrev:
Är hon aktiv?

Hon ligger i en och samma grotta på dagen och sover, På natten går hon till en annan grotta och antingen ligger där eller går omkring litegrann. Så hon är inte jätte aktiv men hon rör på sig lite iallafall. Och hon verkar inte ha ont eller så. Tog upp henne igår och hon klättrade upp på min arm och gick omkring på mig fint. 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild