Online affärer som säljer reptil tillbehör

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
0
GeckoBoy:
Hej! Jag är intresserad i att hitta tillbehör till min Leopard Gecko, finns det några rekommendationer?
Letar efter en gömma som liknar en stock(öppningar på båda sidorna) och annat hon skulle kunna gömma sig under/i
Letar också efter plantor att ha i terrariet som inte kommer göra skada
Och medans jag ändå nämner online affärer so kanske någon kan rekommendera ett ställe som säljer syrsor till bra pris?
Upskattar alla rekommendationer/tips jag kan få!:)

Administratör
Medlem i SHF
273
291
SvitjodsReptiler:
Reptilgrottan säljer tillbehör och foder

102
100
jonnyake:
Jag kan varmt rekommendera herperschoice.se. De har nog allt det du söker. Skulle dom inte ha det så drar du ett mail och frågar om de kan ta hem, de är alltid snabba och hjälpsamma.

150
90
HameFall:

Här har du en lista på både onlinebutiker och annat kul som kanske intresserar dig :)

www.terrariedjur.se/?page=info&sub=shops

Medlem i SHF
130
63
Majste:

Tipsar om: 

herperschoise.nordicshops.com/

reptilgrottan.se/

fiskfarmen.se

www.skoldpaddsgrejer.se/rekommendation-belysning.html

Har beställt produkter från dessa sidor. Har upplevt bra priser, bra leveranstid och produkterna håller en bra kvalietet. 

Herperschoise kan dröja lite extra med leveranstiden ifall man önskar beställa ett helglasterrarium då dessa inte alltid finns i lager.

Medlem i SkHF
368
438
AlexGustavsson:
GeckoBoy skrev:
Hej! Jag är intresserad i att hitta tillbehör till min Leopard Gecko, finns det några rekommendationer?
Letar efter en gömma som liknar en stock(öppningar på båda sidorna) och annat hon skulle kunna gömma sig under/i
Letar också efter plantor att ha i terrariet som inte kommer göra skada
Och medans jag ändå nämner online affärer so kanske någon kan rekommendera ett ställe som säljer syrsor till bra pris?
Upskattar alla rekommendationer/tips jag kan få!:)

alexreptiler.se/sv/

Vi har syrsor och andra foderdjur inne till bra priser! Även tillbehör!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild