Leopardgecko är blekare

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
0
GeckoBoy:
Hej, har precis skaffat min första Leopardgecko.
Jag har aldrig haft reptil förut så jag vet inte riktigt om jag ska vara orolig.
Min gecko har blivit blekare än när jag först köpte henne på expot som var några dagar sedan. Dom som jag köpte henne av sa att hon skulle ömsa snart och jag undrar om det är det som gör henne blekare. Hon har spenderat mycket tid i sin fuktgömma.
Första bilden är från när jag först hade henne, den andra är från några minuter sedan. Borde jag vara orolig eller händer det här bara för att hon kommer att ömsa? 
Upskattar all hjälp jag kan få.

412
420
Hadara:
Ska ömsa :) 

10
8
elinasvensson:
Yes precis som ovanstående skrev så ska din gecko ömsa. Fullt normalt och inget att vara orolig för :) De blir alltid lite gråaktiga när de ska ömsa och spendarar oftast större delen av tiden på fuktigare ställen. Lycka till med din nya gecko :)

1159
626
Temla:
Vad fin hon är! :) Ja, öms på gång.
Ser lite tomt ut i terrariet bara... in med fler prylar hon kan klättra och sitta på och gömma sig bakom! Leopardgeckos är nyfikna djur och behöver stimulans. En bra inredning där dom kan "göra" lite saker är ett måste. 

248
40
Yoshi123:
Det är ingen fara hon ska bara ömsa :) förresten hon är jättefin.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild