Aggressiva tokajgeckor

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

37
19
Dazza81:
Ni andra med denna art av gecko, hurpass aggressiva är era? Fick hem ett MONSTER idag (hade beställt en stor så jag får skylla mej själv) som av uppenbara skäl inte ville komma ur transportlådan och in i terrariet. Det är ju allmänt känt att det är en tuff och kaxig ödla, men man läser och ser även på youtube att många är hanterbara. Är det nån av er som lyckats få era handerbara? Är inte ute efter en massa annan info utan är bara nyfiken på hur andras geckor är.

Medlem i DHF
1083
778
Westman:

Dazza81 skrev:
Ni andra med denna art av gecko, hurpass aggressiva är era? Fick hem ett MONSTER idag (hade beställt en stor så jag får skylla mej själv) som av uppenbara skäl inte ville komma ur transportlådan och in i terrariet. Det är ju allmänt känt att det är en tuff och kaxig ödla, men man läser och ser även på youtube att många är hanterbara. Är det nån av er som lyckats få era handerbara? Är inte ute efter en massa annan info utan är bara nyfiken på hur andras geckor är.

Låter som en heltnormal tokaj  :)

150
90
HameFall:
Westman skrev:
Låter som en heltnormal tokaj  :)

Håller med Westman, mina 1.1 var inga gullgrisar precis, var jävligt snabbt in och snabbt ut med händerna när man skulle göra något i terrariet

Medlem i SHF
4047
5100
Jonas_:
Håller med övriga! Mycket defensiva ödlor som sitter bättre i terrariet än i handen. 

Medlem i SkHF
1073
1220
NellyNiklas:
Hade jag suttit i en mörk låda en tid hade jag också varit ganska defensiv

504
396
Crippa:
Har haft en Leachianus gecko som var 10 gånger värre än en Tokaj, som me alla djur så är det väldigt individuellt!

165
186
denka:
Lättaste ödlan å få ur terrariet har 1.2 å när man vill ha ut dom bakom nått så bara stoppa bakom handen så känner man när alla bitit sig fast så är d bara å dra ur ;) 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild