Drymarchon sp.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

157
376
curtus:
Värt ett försök. 
Är det någon här som håller några Drymarchon sp.?

Mvh Patric

161
107
Alex_ask:
Japp M.melanurus

157
376
curtus:
Trevligt! Något du får ungar från?

117
99
Lancehead:
För några år sedan passade jag en väns östliga och gulsvansade. Roliga ormar men bajsmaskiner av rang. Fick ägg 2ggr på de östlig men lyckades tyvärr aldrig kläcka äggen.

157
376
curtus:
Lancehead skrev:
För några år sedan passade jag en väns östliga och gulsvansade. Roliga ormar men bajsmaskiner av rang. Fick ägg 2ggr på de östlig men lyckades tyvärr aldrig kläcka äggen.

Vad roligt! Har din vän fortfarande kvar djuren?
Dom grisar ner en del men jag skulle nog vilja säga att mina Spilotes sp. spöar dem på den fronten =)

117
99
Lancehead:
Tyvärr sålde han dom. Gick till en kille i Umeå som senare sålde dom vidare till en kille i Boråstrakten om jag inte missminner mig. Det här är ganska länge sedan, runt 10 år skulle jag tro.

161
107
Alex_ask:
curtus skrev:
Trevligt! Något du får ungar från?

Tyvär inte än dom är ganska nyinskaffade så dom är inte könsmogna ännu men tanken är väl att det ska bli

157
376
curtus:
Lancehead skrev:
Tyvärr sålde han dom. Gick till en kille i Umeå som senare sålde dom vidare till en kille i Boråstrakten om jag inte missminner mig. Det här är ganska länge sedan, runt 10 år skulle jag tro.

Ok jag förstår. Synd att inga av äggen klarade sig.

157
376
curtus:
Alex_ask skrev:

Tyvär inte än dom är ganska nyinskaffade så dom är inte könsmogna ännu men tanken är väl att det ska bli

Då håller vi tummarna! =)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild