Ödle-vakt?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

12
5
eddielizzard:
Har någon erfarenhet av att ha en "ödle-vakt". Dvs har någon här fått sin ödla passad när man åker bort av någon här på TD? Ska kanske åka bort en vecka nästa år och känner ingen med reptilvana som kan ta hand om min dvärgskäggis. Ormen klarar sig men just ödlan vet jag inte riktigt hur jag ska lösa det

388
460
australis66:
eddielizzard skrev:
Har någon erfarenhet av att ha en "ödle-vakt". Dvs har någon här fått sin ödla passad när man åker bort av någon här på TD? Ska kanske åka bort en vecka nästa år och känner ingen med reptilvana som kan ta hand om min dvärgskäggis. Ormen klarar sig men just ödlan vet jag inte riktigt hur jag ska lösa det

Är det ett tag tills du ska åka finns det ju tid att få någon van :) 
Sist jag var iväg hjälpte min mor till. Hon har noll vana av terrariedjur men hon va här ett par ggr innan vi åkte och matade, bytte vatten osv åt dem djuren hon skulle ta hand om. 

1159
626
Temla:
Jag brukar ta hand om djur ibland till ägare som reser bort. Du får gärna höra av dig om du vill. Jag rekommenderar inte att lämna ödlan till en djuraffär pga vad jag sett. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild