Vilken ödla?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

12
1
SamuelAmTiti:
Marklevande, HELST dagaktiv, liten (10cm-), pris ~200kr, lätt att hitta annonser. Tack!

Medlem i GHF
3149
1762
EmanuelKarl:
SamuelAmTiti skrev:
Marklevande, HELST dagaktiv, liten (10cm-), pris ~200kr, lätt att hitta annonser. Tack!

Är 200 kr för bara ödlan eller för alla terrarium?

61
26
HerptilLasse:
Vipergecko borde nog gå, om den är lätt att hitta beror på vars man är:) 

5488
4198
Tropfrog:
Jungfrugeckos är visserligen nattaktiva och marklevande. Men de är de enda ödlor jag någonsin sett säljas under 200kr.

Tropiocolotes tripolitanus kanske gör att hitta under 200kr med lite tur. Marklevande, men inte dagaktiva.

Mvh 
Magnus

Medlem i SkHF
1073
1220
NellyNiklas:
Tropfrog skrev:
Jungfrugeckos är visserligen nattaktiva och marklevande. Men de är de enda ödlor jag någonsin sett säljas under 200kr.

Tropiocolotes tripolitanus kanske gör att hitta under 200kr med lite tur. Marklevande, men inte dagaktiva.

Mvh 
Magnus

Skulle säga det samma. Har sett dem för strax under 300kr/st. Sen verkar de springa runt lika mycket på nätterna som på dagarna har jag läst. 

Hoppas själv kunna införskaffa några inom kort.

Mvh
Niklas

5488
4198
Tropfrog:
Rättelse.....Jungfrugeckon är trädlevande. Jag tror att det var ett inte som föll bort :)

MVH
Magnus

12
1
SamuelAmTiti:
EmanuelKarl skrev:

Är 200 kr för bara ödlan eller för alla terrarium?

För bara ödlan :)

Medlem i GHF
3149
1762
EmanuelKarl:
SamuelAmTiti skrev:

För bara ödlan :)

Ok

Medlem i SHF
945
1179
Flyers90:
SamuelAmTiti skrev:

Spara pengar lite längre så du har en buffert istället. Då har du fler valmöjligheter. Sen har du dessutom en liten buffert utifall att man behöver åka till veterinär eller så. =)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild