Tips på ödlor

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

11
1
LucasReptiles:
Hej! Undrade bara om ni har några roliga förslag på ödlor som man kan ha i ett Exo terra 45x45x60? Tacksam för ideér :)

248
40
Yoshi123:
T.ex ögonfransgeckos men även någon mindre daggecko borde funka lycka till :)

61
26
HerptilLasse:
Ett gäng jungfrugeckos eller en husgecko vore fint

1244
472
leedragon:

LucasReptiles skrev:
Hej! Undrade bara om ni har några roliga förslag på ödlor som man kan ha i ett Exo terra 45x45x60? Tacksam för ideér :)

L williamsii är rätt balla

11
1
LucasReptiles:
leedragon skrev:

L williamsii är rätt balla

har också tänkt på dessa men vart kan man få tag på dom? Tror du det finns på malmö mässan nu i december?

1244
472
leedragon:
LucasReptiles skrev:

har också tänkt på dessa men vart kan man få tag på dom? Tror du det finns på malmö mässan nu i december?

lägg en annons, kolla vilka som har det här på sidan och fråga om de har ungar till salu. annars åk till hamm i december istället för malmö, du lär finnas de där.

11
1
LucasReptiles:
leedragon skrev:

lägg en annons, kolla vilka som har det här på sidan och fråga om de har ungar till salu. annars åk till hamm i december istället för malmö, du lär finnas de där.

okej tack

Medlem i SkHF
1043
1174
NellyNiklas:
LucasReptiles skrev:

På förra mässan i Aug. fanns det en hel del oika daggeckos till försäljning. Jag hoppas på att samma försäljare även ska komma på denna mässan.

Mvh Niklas

11
1
LucasReptiles:
NellyNiklas skrev:

På förra mässan i Aug. fanns det en hel del oika daggeckos till försäljning. Jag hoppas på att samma försäljare även ska komma på denna mässan.

Mvh Niklas

Har du någon aning om vad försäljaren hette? tack för svar :)

Medlem i SkHF
1043
1174
NellyNiklas:
LucasReptiles skrev:

Har du någon aning om vad försäljaren hette? tack för svar :)

Det har jag faktiskt inte tyvärr. Jag försökte köra lite uteslutningsmetod i listan: www.tropikmassan.se/sidor/utstallarlista.html men det var lättare sagt än gjort. Jag minns att han stod längst ner i andra änden, mitt emot entrén, framför de stora rutorna i rummet. Han sålde även landskäldpaddor. Han är troligtvis tysk (gissning). Kan kolla i arkivet om de hamnade på bild.

Edit: Han fanns inte med på bild tyvärr.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild