Var köper jag finmaskigt nät?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

2966
1648
Hoggaforfan:
Akesson skrev:

Det är i princip vad jag använt mig av till alla mina pilgiftsburkar jag byggt.
Den enda egentliga nakdelen är, precis som Rudeboy skrev att det inte finns någon styrsel i den. Särskilt jobbigt vid större byggen.
Men, o andra sidan kan man ju oxå köpa mässingsduk som håller ner till 0,36mm maskstorlek med en tråddiameter ner till 0,15mm. Det blir ju samtidigt än mindre styrsel i duken men om man kan godta det (beroende på hur bygget ser ut) o tex ska bygga ett gäng burkar så kan det ju samtidigt löna sig.

Har tyvärr ingen prisbild på den duken eftersom man får ta en sådan rulle på anskaffning direkt från leverantören.
Men att få fram nät med mindre maska, det går alldeles utmärk ;)

Är det flugtätt? 

Ah så ni kan ta hem det? Kan du kolla upp pris bara för skojs skull?
Sintab har rostfritt i mask 0.63 och tråd 0.25 så visst finns det mindre

175
258
Akesson:
Hoggaforfan skrev:

Är det flugtätt? 

Ah så ni kan ta hem det? Kan du kolla upp pris bara för skojs skull?
Sintab har rostfritt i mask 0.63 och tråd 0.25 så visst finns det mindre

Om du menar ut i fall aluminiumduken är flugtät, så i princip ja. Iaf i sådan utsträckning att det inte stör :)

Ja visst går det att ta hem, dock åker man på att köpa en rulle om 10m x 600mm bredd.
Då vi inte håller den på hyllan kan jag inte ge dig ett exakt pris, men skulle jag kunna ordna en offert på en rulle som du kan ta med dig till närmaste filial om det skulle vara som så att du ska köpa en.
Men för att ge en fingervisning, mellan tummen o armbågen ligger en rulle aluminiumduk på 1095:- om ja inte minns fel. Men då är den på hela 30m 

2966
1648
Hoggaforfan:
Akesson skrev:

Om du menar ut i fall aluminiumduken är flugtät, så i princip ja. Iaf i sådan utsträckning att det inte stör :)

Ja visst går det att ta hem, dock åker man på att köpa en rulle om 10m x 600mm bredd.
Då vi inte håller den på hyllan kan jag inte ge dig ett exakt pris, men skulle jag kunna ordna en offert på en rulle som du kan ta med dig till närmaste filial om det skulle vara som så att du ska köpa en.
Men för att ge en fingervisning, mellan tummen o armbågen ligger en rulle aluminiumduk på 1095:- om ja inte minns fel. Men då är den på hela 30m 

Misstänkte det, var mest för skojs skull så inget du behöver lägga tid på.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild