Morelia viridis sjuk?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

6
1
Jungle:
det her er vel ikke normalt? har ligget slik i 3 dager nå. har hatt den siden midten av september. 
temperatur å luftfuktighet er korrekt. terrarie er 150x60x100.l.b.h
0.1 som er født i 2015.
mvh.

Medlem i DHF
1083
777
Westman:
Va är det för temp då? Är det samma temp dyngnet runt ?

6
1
Jungle:
31c på den varme siden ned til 26c på den kalde siden på øverste grenen. terrarie blir litt kaldere når lysene slukkes. 

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Den kanske vill ha nån grad kallare eftersom den ligger precis vid ventilationen? Vad är det för temp där den ligger nu?

Även dräktiga honor kan gå ner på marken och lägga sig.

6
1
Jungle:
Målte tempen med ir termometer der nå 23c. Kan senke temperaturen i terrarie rommet for å se om det hjelper. nå har hun flyttet på seg for første gang på nesten 4 dager.
ddr:
I min erfaring kan de være på bakken noen ganger, uten grunn. Gi det et par dager, så ser du det klatre opp da

6
1
Jungle:
Ok. I morges når jeg dro på jobb var den nede i hjørnet igjen.  Men den var nu ute å klatret en tur i natt.  Det er min første GTP så en blir litt bekymret når den bare ligger der i hjørnet. 
ddr:
Jungle skrev:
Ok. I morges når jeg dro på jobb var den nede i hjørnet igjen.  Men den var nu ute å klatret en tur i natt.  Det er min første GTP så en blir litt bekymret når den bare ligger der i hjørnet. 

Jeg tror du kan være rolig.
Så lenge det spiser og føles bra, er det ingen fare.
Hold øye med, så det kommer ikke til å være krøllete.

Medlem i GHF, SkHF
35
35
Kiiim:
Har ett gäng morelia viridis och en av dem gör i princip precis som din dagtid men nattetid är det bra drag i den och jag är inte särskilt orolig över beteendet och det borde inte du heller vara. Mvh
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild