Hjölp mig snälla

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

17
4
Kingenliam03:
jag har en hona och en hane tänkte göra en såndär låda med mossa typ som ska va fuktig kan man ha mossa eller jord uttefrån där i Skulle upskata hjälp och vet inte hon jag köpte dom av säger att det e en hona och en hane men han har inga kuller mellan benen den gula är 2år och är en albino och är En hona medans min snow är en såkalad kille men kan nån säga om han är det och Kina man ha jord/mossa utanför för den där lådan de ska lägga egg i senare här e. Kan Skika bilder privat

1253
476
leedragon:
Kingenliam03 skrev:
jag har en hona och en hane tänkte göra en såndär låda med mossa typ som ska va fuktig kan man ha mossa eller jord uttefrån där i Skulle upskata hjälp och vet inte hon jag köpte dom av säger att det e en hona och en hane men han har inga kuller mellan benen den gula är 2år och är en albino och är En hona medans min snow är en såkalad kille men kan nån säga om han är det och Kina man ha jord/mossa utanför för den där lådan de ska lägga egg i senare här e. Kan Skika bilder privat

vilka djur handlar det om, och vad är det du exakt behöver hjälp med?

12
3
Alveriin:
leedragon skrev:

vilka djur handlar det om, och vad är det du exakt behöver hjälp med?

Jag tror det var om leopardgecko och om man kan använda mossa utifrån/naturen. Tyckte jag såg en annan tråd om detta av samma användare?

61
26
HerptilLasse:
Jag vill inte låta otrevlig men om du har många frågor om dina leopardgeckos så kan du ta upp det i en tråd och inte flera

1253
476
leedragon:
Alveriin skrev:

Jag tror det var om leopardgecko och om man kan använda mossa utifrån/naturen. Tyckte jag såg en annan tråd om detta av samma användare?

aha, det kan man väl? de ska inte ha så jävla fuktigt har jag fått för mig. men i en fuktlåsa så går det völ bra? eller?

2966
1648
Hoggaforfan:
Ja, mossa utifrån går bra
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild