Flytt för ögonfrans

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

19
10
GustavSand:
Nu har jag ett problem eller snarare vet jag inte vad jag ska göra. Min lilla ögonfrans som jag skaffade för inte så länge sedan ska flytta till ett ännu större terrarium nu men jag vet inte hur det ska gå till. Jag vet inte om det bara är att "slänga" in henne i det stora terrariumet. Jag tänker att det borde uppstå mycket stress då hon aldrig varigt där. Ska jag lägga henne i en liten Box och ställa i terrariumet så hon får klättra ut själv eller vad ska jag göra?

tacksam för svar
//Gustav

388
460
australis66:
GustavSand skrev:
Nu har jag ett problem eller snarare vet jag inte vad jag ska göra. Min lilla ögonfrans som jag skaffade för inte så länge sedan ska flytta till ett ännu större terrarium nu men jag vet inte hur det ska gå till. Jag vet inte om det bara är att "slänga" in henne i det stora terrariumet. Jag tänker att det borde uppstå mycket stress då hon aldrig varigt där. Ska jag lägga henne i en liten Box och ställa i terrariumet så hon får klättra ut själv eller vad ska jag göra?

tacksam för svar
//Gustav

Det är bara att flytta över den direkt till det stora :) 

19
10
GustavSand:
australis66 skrev:

Det är bara att flytta över den direkt till det stora :) 

Så enkelt asså?
jag tänker att det borde bli mycket stress

men tack för att du svarade så fort.

388
460
australis66:
GustavSand skrev:

Så enkelt asså?
jag tänker att det borde bli mycket stress

men tack för att du svarade så fort.

Japp så enkelt är det :) 

504
396
Crippa:
En del geckos kan bli stressade i för stora terrarium därför uppgraderar man efter hur geckon växer. Jag har inga cresteds utan Leachianus men jag börjar med exo-terras plastterrarium som är på 18x11x14 sen kör jag på 30x30x30 alt 30x30x45 och när geckon är stor så skulle jag köra på 60x45x90!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild