Är det ofarligt för jemen k. att äta detta?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

124
63
WolfFire93:
Jag har en sånhar kvar och undrar om jag kan ge det till min kameliont som extra snaxs ibland? Jag kommer köpa den som är för kamelionter, men tänkte jag kanske kunde göra slut på denna först.
Är den ofarlig för honom?

1253
476
leedragon:
WolfFire93 skrev:
Jag har en sånhar kvar och undrar om jag kan ge det till min kameliont som extra snaxs ibland? Jag kommer köpa den som är för kamelionter, men tänkte jag kanske kunde göra slut på denna först.

det är säkert men frågan är om de kommer att äta det överhuvutaget. kameleonter i allmänt  käkar inte saker som inte rör på sig, men testa.

124
63
WolfFire93:
leedragon skrev:

det är säkert men frågan är om de kommer att äta det överhuvutaget. kameleonter i allmänt  käkar inte saker som inte rör på sig, men testa.

Okej vad bra tack ^^ kan ju inte annat än testa ;)  annars kan jag ta lite på en syrsa eller slänga det

Medlem i SHF
945
1179
Flyers90:
Lär juh fungera bra att mata/gutloada foderinsekterna med annars. 

124
63
WolfFire93:
Flyers90 skrev:
Lär juh fungera bra att mata/gutloada foderinsekterna med annars. 

Jag har repashy bug burger, och insekterna håller sig väldigt fina och friska på det :D gillar repashy <3

48
19
Masayoshi:
WolfFire93 skrev:

Står ju på framsidan på förpackningen att den funkar som supplement till kamelionter

124
63
WolfFire93:
Masayoshi skrev:

Står ju på framsidan på förpackningen att den funkar som supplement till kamelionter

Hahaha! X'D omg... jag är tydligen dålig på att läsa... då var ju det uppklarat i alla fall... tack!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild