Väsande kackerlackor på mässan

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

179
47
Reptilmannen2002:
Är det någon som kommer sälja väsande kackerlackor nu på Södertäljemässan?

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:
Kolla med Alex Gustafsson, tror jag han heter :) Om jag inte har helt fel köptes mina därifrån.

179
47
Reptilmannen2002:
Jonas_ skrev:
Kolla med Alex Gustafsson, tror jag han heter :) Om jag inte har helt fel köptes mina därifrån.

Ok, tack ska kolla med han

Medlem i GHF
3136
1744
EmanuelKarl:
Om du ska på kungälvsmässan kan du få köpa av mig. Dock är det elliptorhina javanica jag har. De är som visare fast minsta och vackrare. Även de kan väsa. Om jag inte har helt fel har min vän Vidar här på forumet fått mycket nymfer på väsande kackerlackor (dock ej renrasiga utan de är blandat av g. Portentosa, grandidieri och oblongonata samt ev. En och annan hybrid i samma låda om du köper av honom. 

179
47
Reptilmannen2002:
EmanuelKarl skrev:
Om du ska på kungälvsmässan kan du få köpa av mig. Dock är det elliptorhina javanica jag har. De är som visare fast minsta och vackrare. Även de kan väsa. Om jag inte har helt fel har min vän Vidar här på forumet fått mycket nymfer på väsande kackerlackor (dock ej renrasiga utan de är blandat av g. Portentosa, grandidieri och oblongonata samt ev. En och annan hybrid i samma låda om du köper av honom. 

Hej kommer ej vara på den mässan men tack ändå

Medlem i SHF, SkHF
100
127
kent:

Reptilmannen2002 skrev:
Är det någon som kommer sälja väsande kackerlackor nu på Södertäljemässan?

vi kan ta med :)

finns i vår webshopp om du vill kolla

reptilgrottan.se

179
47
Reptilmannen2002:
kent skrev:

vi kan ta med :)

finns i vår webshopp om du vill kolla

reptilgrottan.se

Ok shysst vad tar ni för dem
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild