Min madagaskargecko är inte lycklig?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

9
1
tidisen:
Jag har en phelsuma mad grandis, en större madagaskar gecko. Och dom ändrar ju färg beroende på humör. Är dom ljusare så är dom lyckligare och desto mörkare dom är ju mer olyckliga är dom. Min gecko har varit väldigt mörk i färgen på senaste tiden. 
Hon har ett högt terrarium, fuktigt, tillgång till mat och lampa.
Vet inte om det är något jag gör fel eller om jag ska ändra på något.
Hon har också ätit mindre på senaste tiden, det kanske har något med det att göra?
Är väldigt tacksam för svar <3

196
268
NickeJ89:
tidisen skrev:
Jag har en phelsuma mad grandis, en större madagaskar gecko. Och dom ändrar ju färg beroende på humör. Är dom ljusare så är dom lyckligare och desto mörkare dom är ju mer olyckliga är dom. Min gecko har varit väldigt mörk i färgen på senaste tiden. 
Hon har ett högt terrarium, fuktigt, tillgång till mat och lampa.
Vet inte om det är något jag gör fel eller om jag ska ändra på något.
Hon har också ätit mindre på senaste tiden, det kanske har något med det att göra?
Är väldigt tacksam för svar <3

Hur länge har det varit såhär? Min brukar vara lite mörkare innan hon ömsar. När ömsade den senast?

9
1
tidisen:
Hon håller på att ömsa nu så det kan nog va därför hon är lite mörkare i färgen. Men hon är väldigt ofta mörk i färgen iallafall vad jag har sett

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:
lägg upp bild på terrariet, hur fuktigt? temp? vad matar du med? 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild