Mat

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

19
9
Nordin:
Hej tänkte kolla vart alla i Umeå området köper mat till sina älskade ormar 

2
10
ajcha:
Nyinflyttad men vet att djurmagazinet/arken zoo kan ha om man frågar dem, annars finns Vikingfoder utanför stan om man kan ta sig dit. :)

217
337
MartinJ:
Djurmagasinet säljer mycket riktigt råttor och möss, men priserna är helt galet höga. Praktiskt att veta om till akuta fall för en enstaka mus, men annars är det helt klart bästa och billigaste att köpa från privatpersoner, t.ex. via Köp/Sälj-delen här på hemsidan. Att få det skickat till sig brukar fungera ypperligt.

143
154
TerraBygg:
Nordin skrev:
Hej tänkte kolla vart alla i Umeå området köper mat till sina älskade ormar 

www.terrariedjur.se/?page=market&marketitem=39949

De skickar även fryst med bussgods.

1275
1725
Falk:
MartinJ skrev:
Djurmagasinet säljer mycket riktigt råttor och möss, men priserna är helt galet höga. Praktiskt att veta om till akuta fall för en enstaka mus, men annars är det helt klart bästa och billigaste att köpa från privatpersoner, t.ex. via Köp/Sälj-delen här på hemsidan. Att få det skickat till sig brukar fungera ypperligt.

Var in på arkenzoo och frågade vad frysta möss kostar. Ett 3pack normalstora möss tror jag gick på 135:- vilket är helt vansinnigt

173
253
Akesson:
Precis som Terrabygg länkade till så har du ju Vikinfoder.
Själv köper jag mitt foder där ifrån trots att jag bor i andra änden av landet.
Alltid varit supernöjd med dom. Bra service, bra priser, bra kvalitet o aldrig något krångel så jag kan varmt rekomendera att köpa ifrån Ewa.

19
9
Nordin:
Tack för svaren blir att köpa från vikinfoder 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild