Stäppvaran

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

58
5
Xander:
hej för 2dagar sen köpte jag en stäppvaran i tropikhuset och hen värker frisk och sen undra jag vilken storlek de bör ha när de är ca 1.5-2år Sa han att hen är och då undra jag om vad som e normal storlek kan mäta när jag kommer hem men tror hen är 45-50cm o ca 500gram men kollar när jag kommer hem hen fik mat direkt hen kom hem trode jag aldrig då hen precis hade flytat men hen Va tydligen hungrig

58
5
Xander:
Xander skrev:
hej för 2dagar sen köpte jag en stäppvaran i tropikhuset och hen värker frisk och sen undra jag vilken storlek de bör ha när de är ca 1.5-2år Sa han att hen är och då undra jag om vad som e normal storlek kan mäta när jag kommer hem men tror hen är 45-50cm o ca 500gram men kollar när jag kommer hem hen fik mat direkt hen kom hem trode jag aldrig då hen precis hade flytat men hen Va tydligen hungrig

Jag skrev till tropikhuset igen o då Sa dom att han har haft hen i 8måneder så då e hen ju nog ca 9mån så då verker det mer trovärdigt?
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild