Ohyra?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

3
0
Bamik:
Någon som vet vad det kan vara för fel på hennes ögon? Är det gammalt öms? Det känns heller inte som att det är helt tätt runt ögat

Medlem i DHF
1083
777
Westman:
Har den ömsat nyss?

3
0
Bamik:
Westman skrev:
Har den ömsat nyss?

Nej. Men det här har pågått i 2 veckor nu så jag tror inte det kan ha med ömsning att göra.

Medlem i DHF
1083
777
Westman:

Bamik skrev:

Nej. Men det här har pågått i 2 veckor nu så jag tror inte det kan ha med ömsning att göra.

Tycker det ser ut som ögonkapseln sitter kvar. Men är ju lite dålig bild med

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Håller med mr.west. Ser ut som ögonkapseln sitter kvar efter öms. 

Vad menar du med att det inte är tätt runt ögat? Svårt att se på så oskarpa bilder :) 

3
0
Bamik:
Jonas_ skrev:
Håller med mr.west. Ser ut som ögonkapseln sitter kvar efter öms. 

Vad menar du med att det inte är tätt runt ögat? Svårt att se på så oskarpa bilder :) 

Kan tyvärr inte få bättre bilder med min kamera. Men hade det varit ömsrester så hade det suttit där sedan sist hon ömsade. 
Men det har bara varit där en vecka. Eller har jag fel?

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Bamik skrev:

Kan tyvärr inte få bättre bilder med min kamera. Men hade det varit ömsrester så hade det suttit där sedan sist hon ömsade. 
Men det har bara varit där en vecka. Eller har jag fel?

Ja om det är rester av ett öms har det suttit sen någon föregående ömsning, behöver inte vara den sista dock. Omöjligt för mig att svara på :)

Men är det någonting som uppkommit en vanlig vecka utan ömsning är det något annat problem. Men som sagt väldigt svårt att svara med säkerhet med anledning av bildens kvalite.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild