Hökarängens zoo

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

59
8
glamwarrior:

Jag undrar vad folk tycker om hökarängens zoo

själv förstår jag inte varför inte fler mäniskor i stockholms området handlar där.

234
50
costanza:

Bästa reptilstället i sthlm, inte för att det finns så mkt konkurrans men det är en jävligt bra butik med högklassiskt foder till bra pris och jag önskar Linus o co all framgång. 

12
0
evilarne:

Mycket bra affär , mina kps och en leopardgecko e där ifrån. ska väl dit och kika snart igen , men jag tycker nog att du bör läsa på lite om blommor :).

733
297
markusbabs:

Tevligt med mycket djur, Tycker dock att fler av djuren ska vara tillgängliga att se i butiken och inte bara i lagret. :) Då hade det varit grymt :)   På hemsidan saknar jag vad som finns i tillbehör så som växter, inredning osv. En aktuell djurlista vore också trevligt :)

MEN jag kommer att besöka butiken oftare i framtiden då jag bor hyfsat nära :)  Finns nog en framtid för hökarängens zoo :)

1244
472
leedragon:

hökarängens zoo, good shit,  har handlat grejer av linus i ett par år nu

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2511
anders:

Jag har bara hört bra om dom och tycker själv det är en helt okej butik och schysst ägare.
Första och enda gången jag besökt dem var strax innan de flyttade till nya lokaler, så de enda djuren de hade var insekter så jag blev lite besviken. Ska helt klart besöka dem igen på deras nya ställe och de har väl förmodligen lite fler djur att kika på då :)

85
15
Gnasher:

Kan bara hålla med tidigare inlägg, kanon butik - Enda negativa jag kan komma på är att de tidigare inte tog kort, vet inte om det har löst sig nu?

49
1
spiidi:

tycker den butiken har blivit bra nu . har själv pryat där när man gick i skolan å då va den dålig  å alla år efter det med va den ej bra .men nu så tummen upp .

negativa är att man ej kan betala med kort där .

har själv precis handlat där nu 2 helger i rad köpte nya vandrandepinnar + vandrande blad..

85
15
Gnasher:

iZettle terminal borde kunna vara en enkel lösning för kortbetalning.
Vet att de tar en procent av inköpets värde. men om man kan betala med kort så köper man mer:-)

67
3
donnie87:

Jag handlade på Hökarängens zoo för några veckor sedan. Kortterminalen var sönder för tillfället, men de hade en i alla fall... Den borde väl vara fixad nu?

I övrigt så håller jag med om att det är en trevlig butik :) Saknar dock amfibiedjuren där...

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild