Panik - värmekällan dog

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

61
5
marcus1010:
Hej
Upptäckte imorse att min värmekälla till leopardgeckon inte gick att tända. Hade ingen möjlighet att ordna ngt alls på så kort varsel utan blir först vid 17 idag jag kan hinna köpa nytt.
Barn, dagis, jobb etc
Hur kommer han ta detta? Tror det är strax över 20gr i terrariet utan värmekälla, ja rumstemp helt enkelt.
Är så sjukt nervös så hoppas ni kan ge mig goda nyheter så jag kan slappna av.
Värmekällan är stängd över natten så har inte vart igång alls sedan 19 igår. Vanligtvis startas den tidig morgon men idag gick det ej.

Please ge mig det jag behöver höra så jag kan koncentrera mig på jobb igen & sluta oroaas. Kan inte lämna jobbet idag alls för pendlar & arbetar långt ifrån.

Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:
Den klarar det. Du kan ordna nytt efter jobbet utan att behöva oroa dig :) Längre perioder är ju inte att rekomendera men bara nån dag så här är ingen fara.

61
5
marcus1010:
anniemalmros skrev:
Den klarar det. Du kan ordna nytt efter efter utan att behöva oroa dig :) Längre perioder är ju inte att rekomendera men bara nån dag så här är ingen fara. 

Pust....skönt. Har suttit & uppdaterat sedan en gång i minuten sedan jag skrev. :)
Det var skönt att höra - åter till arbete
Tusen tack

Medlem i SkHF
1096
1243
NellyNiklas:
Leopardgeckos är väldigt härdade djur. Jag instämmer med ovan talare. Inga problem. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild