Förstoppning?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

10
4
Olwases:
Tja! Hur ofta ska en gecko skita? Har en kille på 1 år och han har inte skitit på 4-5 dagar … har honom på sand och det har alltid funkat skitbra. Vill inte höra att jag ska byta för jag vet det och har beställt reptilecarpet som de inte kan fastna i. Han käkar när man erbjuder mat och verkar pigg å alert som vanligt ... ger honom mat var 3-5 dag å allt e frid å fröjd förutom att han inte skitit på en vecka snart. Men det kanske inte är ett problem eller?

43
7
smulan_gazelle1305:
Olwases skrev:
Tja! Hur ofta ska en gecko skita? Har en kille på 1 år och han har inte skitit på 4-5 dagar … har honom på sand och det har alltid funkat skitbra. Vill inte höra att jag ska byta för jag vet det och har beställt reptilecarpet som de inte kan fastna i. Han käkar när man erbjuder mat och verkar pigg å alert som vanligt ... ger honom mat var 3-5 dag å allt e frid å fröjd förutom att han inte skitit på en vecka snart. Men det kanske inte är ett problem eller?

Du ska inte ha din ödla på sand!
Den har nog ätit av sanden och blivit blockerad i tarmen. Vet inte vad det heter på svenska, men på engelska heter det "impaction". Min skäggis bajsar nästan varje dag.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild