Dimmsystem märke

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
0
Vicke:
Jag letar efter bra märken på dimmsystem till en ögonfransgecko.
Har kollat runt lite men har inte hittat något speciellt.

412
420
Hadara:
Handlar det bara om ett litet terrarium och du inte vill ha något stort och fancy (dyrt) så räcker det gott och väl med "trixie reptile rain". Jag har det i ett terrarium. Funkar klockrent! Tar väldigt lite plats. Låter en del när det är igång men det handlar ju om några sekunder några gånger om dagen.

150
90
HameFall:
Jag håller med Hadara,
Hadara skrev:
Handlar det bara om ett litet terrarium och du inte vill ha något stort och fancy (dyrt)

Själv använder jag bara en fogger men planerar på att köpa en till, den jag använder till min Bcc är den här: herperschoise.se/product.html/magic-fog?category_id=52 och den går även att dela upp så det blir dimma i två terrarium om man vill.

2
0
Vicke:
Hadara skrev:
Handlar det bara om ett litet terrarium och du inte vill ha något stort och fancy (dyrt) så räcker det gott och väl med "trixie reptile rain". Jag har det i ett terrarium. Funkar klockrent! Tar väldigt lite plats. Låter en del när det är igång men det handlar ju om några sekunder några gånger om dagen.

Det handlar om ett 90x45x90 terrarium.

412
420
Hadara:
Vicke skrev:

Det handlar om ett 90x45x90 terrarium.

Då räcker det gott och väl :) man får med tre dysor. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild