Vad kan det vara?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
0
RobinsonV:
Hej. Jag har en leopardgecko som jag har haft i 3 år, han är 5 år. För bara nån dag sen har han börjat ligga på kalla sidan och gör inget. Han är vaksam och reagerar om jag kommer nära med handen, men han brukar alltid klättra eller ligga på gränsen mellan kalla och varma sidan. Han äter och dricker som han ska, ömsade för inte så jättelänge sen och bajsar och inget konstigt med det, så jag tror inte att det är förstoppning. Vad kan det vara? Tacksam för alla svar!

Medlem i SHF
516
232
Fredrik89:
RobinsonV skrev:
Hej. Jag har en leopardgecko som jag har haft i 3 år, han är 5 år. För bara nån dag sen har han börjat ligga på kalla sidan och gör inget. Han är vaksam och reagerar om jag kommer nära med handen, men han brukar alltid klättra eller ligga på gränsen mellan kalla och varma sidan. Han äter och dricker som han ska, ömsade för inte så jättelänge sen och bajsar och inget konstigt med det, så jag tror inte att det är förstoppning. Vad kan det vara? Tacksam för alla svar

Varmare väder ute, du kanske ska kolla temperaturen i terrariet.

2
0
RobinsonV:
Temperaturen är som den ska det är inte varmare på den varma sidan än vad det brukar vara.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild