Söker orm för fotografering

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
0
kulmala84:
Hej alla glada reptilägare :) Jag har i ett år sökt med ljus och lykta efter en orm till ett par bilder som jag ska ta till våran sida. Tanken är att ormen ska fotograferas vid/tillsamans med en av våra bössor/markörer. Snälla hjälp mig 
www.facebook.com/WarheadsPaintball/

Mvh
robin/Warheads paintball

388
460
australis66:
kulmala84 skrev:
Hej alla glada reptilägare :) Jag har i ett år sökt med ljus och lykta efter en orm till ett par bilder som jag ska ta till våran sida. Tanken är att ormen ska fotograferas vid/tillsamans med en av våra bössor/markörer. Snälla hjälp mig 
www.facebook.com/WarheadsPaintball/

Mvh
robin/Warheads paintball

Någon speciell art du är ute efter och framförallt, var i landet finns du?

2
0
kulmala84:
Nej arten är nog inte det viktigaste, utan att det är en orm som inte är för liten. Jag bor i stockholm, men villig att åka en bit för att få till en episk bild=)

mvh robin

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:
Vi finns i Valbo utanför Gävle. Har några pytonormar i ormrummet, gå in på min profil och kika om det är nåt intressant :) 

150
90
HameFall:
Jonas_ skrev:
Vi finns i Valbo utanför Gävle. Har några pytonormar i ormrummet, gå in på min profil och kika om det är nåt intressant :) 

Tröttnar du på dom där tråkiga pytonormarna finns det en 2årig Bcc guyana i valbo också ;)

165
186
denka:
Har allt från små coola till låånga å snygga sulawesin är ett maffit stycke... finns en lokal mä snygga varaner t stora ormar på västkusten 

Medlem i SkHF
279
187
Smilla:
kulmala84 skrev:
Nej arten är nog inte det viktigaste, utan att det är en orm som inte är för liten. Jag bor i stockholm, men villig att åka en bit för att få till en episk bild=)

mvh robin

Hade jag fortfarande befunnit mig i Sverige hade jag gärna hjälpt till. Har en vän i Uppsala som passar min regnbågsboa för tillfället. Om det är en art du skulle vilja ha på bild så har jag inga problem med att ni använder denne till en fotograferingsession. Förutsatt att möte är okej med den som passar ormen. Brasilianska regnbågsboer är riktigt fina, gör sig bra på bild, bra på att klättra och är i passande storlek. Så tror det hade kunnat bli en riktigt bra bild :)

Kan tyvärr inte bifoga bild via mobil av någon anledning. Men finns bilder i mitt galleri om du vill se hur ormen ser ut. Han är cirka 150cm lång.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild