Crested hjälp!!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

29
16
linnychu:
Hejhej,
Hittat min crested gecko juvenil liggandes på botten i terrat idag. Det är väl inte normalt? Den mådde jättebra igår kväll, åt, jag hittade bajs och den försökte klättra ut på min arm när jag var in med ny mat, alltså bra med energi osv. Jag vet inte vad som kan ha hänt, och på så kort tid? Inget fel på temperaturen eller att den har brist på fukt vilket var det första jag kollade. Tacksam för svar

293
354
Dynamitella:
Det är normalt att de sover på botten av terrariet ibland. De kan hittas precis var som helst i terrariet (tom. nergrävda eller intryckta i små utrymmen). Men ta gärna en bild och lägg upp på både ödlan och terrariet så kan vi se över om något inte ser rätt ut :)

82
45
SusannaNO2:
Har en ganska bra bild på min ögonfrans när han var i sin tillfälliga burk. ;) Min har sovit i ett korkbarksrör på botten av terrariet under nästan halva tiden jag haft honom.

29
16
linnychu:
SusannaNO2 skrev:
Har en ganska bra bild på min ögonfrans när han var i sin tillfälliga burk. ;) Min har sovit i ett korkbarksrör på botten av terrariet under nästan halva tiden jag haft honom.

Okej, tack. Har inte sett att den gjort det förut, den sitter oftast och sover i en hängväxt på sidan av burken så jag blev orolig.

181
110
Stina:
Oftast kryper den ner o gömmer sig för att söka fukt. Finns många anledningar.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild